10 ταξιδιωτικές οδηγίες για πακέτα διακοπών, απολαυστική διαμονή και ταξιδιωτική ασφάλεια σε ξενοδοχείο.

215

Η διαμονή σε ένα ξενοδοχείο μπορεί να είναι απολαυστική, σωστά; Μπορεί κανείς να κολυμπά στην πισίνα, να δοκιμάζει όλα τα δωρεάν είδη περιποίησης, να παραγγέλνει στο δωμάτιο – και κάποιος άλλος να σου φτιάχνει το κρεβάτι κάθε πρωί. Μια απόδραση για το σαββατοκύριακο μπορεί να είναι άκρως χαλαρωτική.

Υπάρχουν βέβαια και πράγματα σχετικά με τη διαμονή στο ξενοδοχείο, που ορισμένες φορές μπορεί να αποβούν απογοητευτικά, όπως οι υψηλές τιμές ή δωμάτια που δεν “λάμπουν” από καθαριότητα.

10 ταξιδιωτικές οδηγίες10 ταξιδιωτικές οδηγίες για να προστατευθείτε από ό,τι τα ξενοδοχεία θέλουν να αγνοείτε

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε πλέον. Έχουμε για εσάς μερικά κόλπα / ταξιδιωτικές οδηγίες να δοκιμάσετε. Αν έχετε στο νου σας αυτά τα 10 σημεία, τα οποία τα ξενοδοχεία συνήθως προσπαθούν επιμελώς να αποκρύψουν, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα, να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις  να εξασφαλίσετε την ταξιδιωτική ασφάλεια σας και να απολαύσετε τελικώς την καλύτερη διαμονή.

10: Είναι πανεύκολο να βρείτε πακέτα διακοπών – προσφορές  στο Διαδίκτυο

Το internet σήμανε σπουδαίες αλλαγές για τους ταξιδιώτες, οι οποίοι έψαχναν να γλυτώσουν ορισμένα χρήματα στα ξενοδοχεία. Τουλάχιστον, είναι πιο εύκολο να συγκρίνετε τις τιμές για διαφορετικές ημερομηνίες ή να δείτε πακέτα διακοπών – προσφορές, ή ποιες μέρες της εβδομάδας είναι γενικώς λιγότερο ακριβές.

Διαδικτυακοί τόποι, όπως Kayak.com, αυτόματα σας δείχνει τις τιμές σε διαφορετικά ξενοδοχεία με βάση τί είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε και ποιες παροχές χρειάζεστε, σύμφωνα με τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας. Αν τα ταξιδιωτικά σας σχέδια εντάσσονται σε χαλαρό χρονοδιάγραμμα, τσεκάρετε τις “προσφορές” στο site – έτσι μπορείτε να εξοικονομήσετε περισσότερα συνδυάζοντας πακέτα διακοπών – προσφορές στα αεροπορικά εισιτήρια, στη διαμονή κι  σ άλλες παροχές.

9: Μπορείτε να καταφέρετε να κλείσετε πακέτα διακοπών – προσφορές, για καλύτερη τιμή

Αν έχετε κατά νου ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο ή μια αλυσίδα, μην καλέσετε το χρυσό οδηγό, για να κάνετε την κράτηση. Αντ’ αυτού, κάντε μια μικρή έρευνα σχετικά με τις δημοσιευμένες τιμές του ξενοδοχείου και στη συνέχεια καλέστε απευθείας τη ρεσεψιόν.

Ρωτήστε ποια ενεργά πακέτα διακοπών-προσφορες, έχει το συγκεκριμένο ξενοδοχείο και αν ισχύουν εκπτώσεις, για ειδικές ομάδες πελατών, όπως αυτές για πελάτες +50,+60, παιδιά κ.λ.π.

Ο υπάλληλος θα είναι σε θέση να σας πει πόσες κρατήσεις έχει το ξενοδοχείο για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και αν δεν είναι πλήρες, θα σας δώσει μια καλύτερη τιμή, προκειμένου να εξασφαλίσει την κράτηση. Αν είστε μέλος του club προνομίων του συγκεκριμένου ξενοδοχείου, μην παραλείψετε να το αναφέρετε – κι αν όχι, ζητήστε να εγγραφείτε, για να διαπιστώσετε αν όντως αυτό μειώνει τις τιμές ακόμα περισσότερο.

8: Εκμεταλλευτείτε τις δωρεάν παροχές (και δώστε προσοχή σε αυτές που έχουν χρέωση)

Είναι εύκολο να ξοδέψετε πολλά περισσότερα απ’ όσο προβλέπεται για τη νυχτερινή διαμονή σ΄ένα μεσαίο ξενοδοχείο για minibar, parking και ποιος ξέρει τί άλλο. Εκμεταλλευτείτε τις δωρεάν παροχές, όπως το πρωινό, και δείτε αν υπάρχουν άλλες προσφορές για τα υπόλοιπα. Για παράδειγμα, αν παρατηρήσετε ότι ο χώρος στάθμευσης είναι πλήρης, ρωτήστε το προσωπικό αν θα σας δώσουν μια έκπτωση για την ημερήσια χρέωση.

Κάποια ξενοδοχεία χρεώνουν ένα “ημερήσιο τέλος παροχών”, το οποίο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, όπως πρόσβαση σε Wi-Fi, δωρεάν cocktails, εκτύπωση και διανομή εφημερίδων. Αν το ξενοδοχείο σας χρεώνει ένα τέτοιο τέλος, να ζητήσετε βεβαίως κατά το check-in μια λίστα, στην οποία θα περιλαμβάνονται όλες οι άνω παροχές.

7: Το δωμάτιο σας δεν είναι τόσο καθαρό όσο φαίνεται

Ένα από τα παράπλευρα πλεονεκτήματα του να μένετε σε ξενοδοχείο είναι σε ό,τι αφορά το service, ήτοι την εξυπηρέτηση. Δεν απαιτείται να φτιάχνετε το κρεβάτι σας, να βάζετε σκούπα ή να καθαρίζετε το μπάνιο – κάποιος άλλος κάνει όλα αυτά για εσάς. Αλλά όσο τακτοποιημένο κι αν φαίνεται ένα δωμάτιο, είναι πράγματι καθαρό; Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι εκατοντάδες άνθρωποι περνάνε από ένα δωμάτιο μεσαίου ξενοδοχείου μέσα σ’ ένα χρόνο και αυτό κάνει πρακτικά αδύνατο να σβηστούν όλα τα ίχνη των προηγούμενων ενοίκων. Αλλά υπάρχουν ορισμένα μέρη σ’ ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, τα οποία χρήζουν επιπλέον προσοχής.

Τα ποτήρια, που πίνετε, για παράδειγμα – δε θα θέλατε να δείξετε πλήρη εμπιστοσύνη στο ότι έχουν καθαριστεί δεόντως. Το πρακτορείο Fox News ανέφερε ότι μια έρευνα με κρυφή κάμερα σε διάφορα ξενοδοχεία στην Αμερική  απεκάλυψε ότι τα ποτήρια συχνά δεν πλένονταν σωστά ή σε άλλες περιπτώσεις έρχονταν σε επαφή με δυνητικά επικίνδυνες ουσίες.

Μην ανησυχείτε αδίκως βρείτε λύση με δικά σας ποτήρια!!!

6: Πιθανόν να έχετε καλύτερη εξυπηρέτηση, αν δώσετε φιλοδώρημα στην καμαριέρα

Οι καμαριέρες των ξενοδοχείων έχουν μερικές από τις λιγότερο εκτιμώμενες εργασίες στον τομέα της φιλοξενίας. Είναι, επίσης, ανάμεσα στους χαμηλότερα αμειβόμενους. Επομένως, το να αφήσετε ένα φιλοδώρημα στο άτομο, το οποίο καθαρίζει το δωμάτιό σας, είναι ένας ωραίος τρόπος να συμπληρώσετε το εισόδημά του/της. Οι περισσότερες καμαριέρες συνήθως δε θα σας παρέχουν κατ’ εξαίρεση “φτωχή” εξυπηρέτηση μόνο και μόνο επειδή δεν αφήσατε φιλοδώρημα, αλλά μπορεί να σας παρέχουν κατ’ εξαίρεση εξαιρετική εξυπηρέτηση, αν το πράξετε. Ανάλογα με το πόσο ακριβό είναι ένα ξενοδοχείο και πόσο ακατάστατο αφήνετε εσείς το δωμάτιο, οτιδήποτε ανάμεσα σε 2€ και 5€ είναι κατάλληλο.

Θυμηθείτε να αφήνετε καθημερινά κάποιο φιλοδώρημα και όχι μόνο όταν θα αναχωρήσετε από το ξενοδοχείο. Πιθανόν να έχετε διαφορετικές καμαριέρες κατά τη διαμονή σας και θα θέλατε να τις φιλοδωρήσετε εξίσου. Επίσης, σιγουρευτείτε ότι αφήνετε το φιλοδώρημά σας με ένα συγκεκριμένο σημείωμα. Με αυτόν τον τρόπο η καμαριέρα θα ξέρει ότι προορίζεται για εκείνη και ότι δεν είναι απλώς ψιλά, που αφήσατε στο τραπέζι.

5: Τα τιμαλφή σας δεν είναι απαραιτήτως ασφαλή στο δωμάτιο

Θυμηθείτε για την ταξιδιωτική ασφάλεια σας, ότι δεν είστε το μοναδικό άτομο με πρόσβαση στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Σχεδόν όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου μπορεί να μπει στο δωμάτιο χωρίς να το γνωρίζετε. Γι’ αυτό, όταν αφήνετε το δωμάτιό σας για οποιαδήποτε χρονικό διάστημα, μην αφήνετε πολύτιμα πράγματα πίσω. Κάποια δωμάτια ξενοδοχείου είναι εξοπλισμένα με μικρά χρηματοκιβώτια, αλλά δεν είναι όλα ασφαλισμένα για κλοπή. Αν, λοιπόν, πρέπει να ταξιδέψετε με πολύτιμα αντικείμενα, ζητήστε από τη διοίκηση του ξενοδοχείου να τα τοποθετήσει στο χρηματοκιβώτιο του ξενοδοχείου και να σας παρέχουν μια απόδειξη. Το κεντρικό χρηματοκιβώτιο είναι ασφαλισμένο και έχει πρόσβαση σ’ αυτό πολύ μικρότερος αριθμός ατόμων από το προσωπικό.

4: Οι τιμές των δωματίων είναι μερικές φορές φθηνότερες τη νύχτα

Αν δεν έχετε κάνει κράτηση, είναι πιθανόν να πετύχετε καλύτερη τιμή, αν το προγραμματίσετε σωστά. Μετά τις 5 ή 6 μ.μ., έχετε μια πιθανότητα να κλείσετε φθηνότερο δωμάτιο, αν το ξενοδοχείο έχει κενά. Κάποια ξενοδοχεία έχουν πολιτική, η οποία τους εμποδίζει να παρέχουν εκπτωτικά δωμάτια, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να χάσουν πελατεία. Αλλά μπορείτε να απολαύσετε ένα καλύτερο δωμάτιο ή μια σουίτα για την τιμή του μεσαίου δωματίου, αν τους το ζητήσετε.

Από την άλλη, αν είναι 9 ή 10 μ.μ., το ξενοδοχείο πιο δύσκολα θα σας δώσει μια προσφορά, γιατί ο υπάλληλος γνωρίσει ότι δεν έχετε τόσες πολλές πια επιλογές. Γι’ αυτό, το σωστό timing είναι σημαντικό.

3: Μπορεί να υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα δωμάτια, ακόμα κι αν η ταμπέλα γράφει “πλήρες”

Είστε απελπισμένος/η για ένα δωμάτιο την τελευταία στιγμή και η ταμπέλα “πλήρες” είναι φωτισμένη. Αυτό σημαίνει ότι κάθε δωμάτιο στο ξενοδοχείο είναι γεμάτο ή και όχι;

Όχι απαραιτήτως. Σε μερικές περιπτώσεις, ένα δωμάτιο φαίνεται κρατημένο στον υπολογιστή του ξενοδοχείου εξαιτίας λόγων συντήρησης. Ρωτήστε τον υπάλληλο αν υπάρχουν δωμάτια με αισθητικά προβλήματα σε αντίθεση με ένα δωμάτιο, με σοβαρά προβλήματα. Αν υπάρχει ένα απλό πρόβλημα, όπως ένα λεκιασμένο χαλί ή ένα γρατζουνισμένο τραπέζι, είναι πιθανόν να μπορέσετε να πείσετε τον υπάλληλο να σας δώσει το δωμάτιο. Αν το ζητήσετε ευγενικά, μπορεί να κερδίσετε μια έκπτωση λόγω του προβλήματος.

2: Το κρεβάτι σας έχει ακάρεα στο στρώμα

Προσοχή: Τα ακάρεα στο στρώμα είναι κάτι το σύνηθες. Αυτά τα διαπεραστικά έντομα προκαλούν μέγιστα προβλήματα σε νοσοκομεία, πολυκατοικίες και – όπως μαντέψατε – ξενοδοχεία. Επειδή ένα ξενοδοχείο είναι ακριβό, αυτό δε σημαίνει ότι είναι απρόσβλητο. Τα ακάρεα είναι δύσκολο να εντοπιστούν και εξαπλώνονται γρήγορα.

Ακάρεα αντιμετώπιση: Πριν κλείσετε ένα δωμάτιο, τσεκάρετε το Bed Bug Registry. Αυτή η δωρεάν υπηρεσία κρατά αρχείο κρουσμάτων με ακάρεα σε στρώματα σε κάθε είδους τοποθεσία, συμπεριλαμβανομένων και των ξενοδοχείων. Οι αναφορές είναι χρονολογημένες και σε ορισμένες περιπτώσεις περιλαμβάνουν απαντήσεις και ενημερώσεις από το προσωπικό του ξενοδοχείου. Έτσι, μπορείτε μόνοι σας να κρίνετε αν το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε επιτυχώς – κι αν αισθάνεστε άνετα να μείνετε εκεί.

 1: Μην πιστεύετε καθετί που διαβάζετε

Οι κρατήσεις των ξενοδοχείων γίνονται συνήθως “στα τυφλά”. Έτσι, πρέπει να βασιστείτε στην πληροφόρηση που προσφέρει το ξενοδοχείο μέσω της ιστοσελίδας του. Και βέβαια, αυτές οι ιστοσελίδες είναι κατασκευασμένες με τέτοιο τρόπο, ώστε να σας δημιουργούν την επιθυμία να μείνετε στη συγκεκριμένη τοποθεσία κι επομένως μπορεί να μην εντελώς ειλικρινείς.

Η ταξιδιωτική αρθρογράφος και πρώην ξενοδοχειακή υπάλληλος, Amy Brandley – Hole, συμβουλεύει τους υποψήφιους επισκέπτες ξενοδοχείων να κάνουν λίγη προετοιμασία πρώτα από το σπίτι. Αν ένα ξενοδοχείο είναι καταχωρημένο ως “μερικά λεπτά μακριά” από ένα συγκεκριμένο αξιοθέατο ή τοποθεσία, τί σημαίνει αυτό στην πραγματικότητα; Εντοπίστε το στο Google Maps, για να διαπιστώσετε αν αυτό μεταφράζεται σε “60 λεπτά με τα πόδια” ή “10 λεπτά με ταξί”.  Αν το κατανοήσετε αυτό προτού κάνετε την κράτηση, μπορείτε να αποφύγετε μια δυσάρεστη έκπληξη κατά την άφιξή σας.

Πηγή: tlc.howstuffworks.com by Meghan E. Smith